آقامحمدهادیآقامحمدهادی، تا این لحظه: 11 سال و 10 روز سن داره
کلبه عشقمونکلبه عشقمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

عزیزترین هدیه خداوند

روز مامانی وبابایی

1393/5/6 15:55
154 بازدید
اشتراک گذاری

 روز مامانی

غنچه مامان چندروز بعدازتولد شما تولدخانم حضرت زهرا وروز زن ومادر بود فکرکنم 10اردیبهشت بود من تو اون روز خیییییییلی خوشحال بودم وحس غرور داشتم که مادر هستم

وبرای اولین بار روز مادر رو تجربه میکنم.خدایاشکــــــــــــــــــــــــــر.بابایی هم برای اون روزبرام  یه گوشی موبایل کادوگرفته بود.دستش دردنکنه.قربون هردوتاتون برم.بوس

                  

                                                                                                     

روز مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری! روز مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو ،دلواپسی! روز مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری ! روز مادر یعنی بهانه  بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد روز مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن  او که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود روز مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن....        مادرم روزت مبارک..

مادر ای آنکه با وجود توجهان را شناختم یادم نمی آید امابه من گفته اند که طفلی نا چیز ونا توان بودم که قدرت فهمیدن ودرک کردن نداشتم ولی ای مادر درانتهای ذهنم دامان گرم توو آرامشم رابیاد دارم.مادرای آنکه تو را خدا ستود وبهشت را زیر پاهایت روان کرد با تمام وجودم دوستت دارم وبا بلندترین احساس می ستایمت وتورا تا انتهای بودن قدردانم وبا زبانی که گویا یش کرده ای می گویم مادرم دوستت دارم.بوسمحبت

 

                                              

 

 

برای میوه دلم آقامحمدهادی وعشقم آقا مهدی


 آنقدر خوشبختم، که به تو دل بستم        غصه ها میمیرند تا کنـــــــارت هستممحبت

تو یه کوهی از عشق، دل دریـــــا داری       سایه ای بر سرمن، از نگاهت مستم

روز و شب حیرانم از چنین بازی عشق       که گدایی بودم، تخت شــــــاه بنشستمبوس

تو مرا یاری کن، عشق را معنــــــی کن       که در این دار فنا، از تظـــاهر خستم

  تو همه عمر منی، جان من ، روح منــی      بی تو من میمیرم، تا تو باشی هستمآرام

 

 

                                     

روز بابایی

کوچولوی بابایی 3هفته بعداز ولادت خانم حضرت زهرا.ولادت مولامون حضرت علی وروز پدر بود.

 

                                                                       

 

پدرم...

پشتم به تو گرم است. نمی‏دانم اگر تو نبودی، زبانم چطور می‏چرخید، صدایت بزنم!
راستش را بخواهی، گاهی، حتی وقتی با تو کاری ندارم، برای دل خودم صدایت می‏زنم؛ بابا!
آن‏قدر با دست‏هایت انس گرفته‏ ام که گاهی دلم لک می‏زند، دستانم را بگیری.
هر بار دستانم را می‏گیری، خیالم راحت می‏شود؛ می‏دانم که هوایم را داری و من میان ازدحام غریبی، گم نمی‏شوم و تو هیچ وقت دستم را رها نمی‏کنی... .

پدرم روزت مبارک قشنگترین آفرینش دنیا...بوسمحبت

و اما عشق دگرم...

مهدی جون اول از همه روز پدر برتو مبارک.قشنگ ترین آروزهام با توست زیبایی که به زندگیم دادی تو رویاهام تصور میکردم امیدوارم بتونم همه ی مهربونیاتو جوابگو باشم عزیزم من و محمدهادی این روز قشنگ رو بهت تبریک میگیم امیدوارم سالیان سال زندگی سه نفره مان در پناه آقا مرتضی علی تداوم و زیبایی و قشنگی داشته باشه...آرام

 

 

                                               

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)