آقامحمدهادیآقامحمدهادی، تا این لحظه: 11 سال و 1 روز سن داره
کلبه عشقمونکلبه عشقمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره

عزیزترین هدیه خداوند

گلبرگ سی وسوم

1394/11/4 16:50
148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام غنچه مامان عزیز دلم:

ماشاالله ماشاالله پسرم دوسال ونه ماهه شد خدایاشکــــــــرت.محبت

این روز هوا خیلی سرد شده وما خیلی کم میتونیم از خونه بیرون بریم ومجبوریم دوتایی تا برگشتن بابایی ازسرکار یه جوری خودمونو با تلویزیون وکامپیوتر واسباب بازیهات سرگرم 

کنیم چون حوصله ات تو خونه زیاد سرمیرفت بابا برات یه سی دی بازی فکری مذهبی گرفت که تو خیلی دوستش داری چون با هرباربرنده شدن کلی تشویقت میکنن وجایزشم یه

کارتون هس بعد عکس سی دی رو برات میگذارم گلم.آرام

یه روز صبح که هوا آفتابی بود به من گفتی بریم تو حیاط وتو باغچه با بیل کوچولویی که داری بازی کنیم منم گفتم باشه درحین بازی کردن یکدفعه گفتی که مامانی من فرقون کوچولو

میخوام منم گفتم چشم به بابا میگم برات بخره توهم مدام پشت سرهم گفتی وقتی بابا ازسرکار اومد توگریه کردی که فرقون میخوای وحتی ناهار هم نخوردی بالاخره عصر هرسه

تایی رفتیم که برات بخریم تازه علاوه بر فرقون یه کامیون بزرگ هم برات خریدیم که کلی ذوق کردی باباهم اسم این کادو رو گذاشت سوغاتی کربلا چون کربلا هیچی نتونسته بود 

برات بخره عزیز دلمانشاالله به خوبی وخوشی ازشون استفاده کنی وباهاشون بازی کنی مبارکت باشه گلم.بوس

عکسهای33ماهگی گل پسر:                   ماشاء اللّه لا حول و لا قوة الا بالله العلي العظيم.

اینم عکسات با کامیونو فرقونت که خیلی دوستشون داری عـــــــزیـزم

اینم سی دی بازی فکری که بابا برات خریده اینم خیلی دوست داره گــلـــم.محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)