آقامحمدهادیآقامحمدهادی، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره
کلبه عشقمونکلبه عشقمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

عزیزترین هدیه خداوند

گلبرگ بیست ودوم

1393/12/1 14:24
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام عزیزم پسر خوشگل مامانی.

جونم برات بگه ماشاالله ماشاالله داری بزرگ میشی ویه گل پسرخوشگل ومامانی.

این روزاچون یکی از دندونهای نیشت داره درمیادیکم بهونه میگیری ولی من سعی میکنم ببرمت بیرون سرگرمت کنم یاتوی حیاط بازی کنیم یا بااسباب بازی مشغولت میکنم

قربون پسر خوش اخلاق ومهربونم برم عـــــــــــــــزیـــــــــــــزم.بوس

عکسای بیست ودو ماهگی خوشگلم

                            ماشاء اللّه لا حول و لا قوة الا بالله العلي العظيم.

اینجا لباس وکلاه زهرا دخترعموتو تنت کردی وکلی ذوق کرده بودی.قرررررررربونت برم.

اینم ازشیطنت شما رفتی بالای کمدت داری اسباب بازیهاتو میریزی پایین. قربون خندهات مامانی انشالله همیشه شادباشی وبخندی عزیزم.

این عکس هم نشون دهنده دوتاباغبون حرفه ای هس شما وبابایی تو یه روز آفتابی توحیاط خونمون.محبت

این لباس وهم تازه خریدیم برای عید تنت کردم که ببینم اندازه است یانه.قربونت برم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)