آقامحمدهادیآقامحمدهادی، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره
کلبه عشقمونکلبه عشقمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

عزیزترین هدیه خداوند

گلبرک بیست وسوم

1393/12/29 23:38
404 بازدید
اشتراک گذاری

ماشالله ماشالله بزرگ شدیا عزیز دل مامانی ویکماه دیگه دوساله میشی قندعسل بابایی.

وااااااااای خدایا اصلا باورم نمیشه دوسال گذشت از تولدت از لحظه های باهم بودن.چقدر زود گذشت از طرفی

خوشحال هستم که داری بزرگ میشی ازطرفی دلم میگیره که چقد زودگذشت وباخودم فکرمیکنم یعنی تاحالا

مادر خوبی برات بودم یعنی تو تربیتت اشتباه نکردم یعنی در حقت کوتاهی نکردم وهزاااااااااااار تا سوال دیگه

خداکنه تاحالا ازم راضی بوده باشی عزیزدل مامانی.

الان که فکرش میکنم وقتی شیطونی میکنی بعضی وقتا واقعا ناراحت میشم ودعوات میکنم دلم میگیره که آخه

تو بچه ای هنوز خوب وبدو نمیفهمی چرا باید دعوات کنم بخدا واقعا بعضی اوقات بدجوری عصبانی میشم ولی

مامانی همیشه دوستت داره عزیزدل.امیدوارم منوببخشی کوچولو.

دیگه کم کم این روزا باید بساط شیردهی وجمع کنیم وتورو ازشیر بگیرم باخودم فکرمیکنم خیلی بایدسخت

باشه ازشیرگرفتنت.یکار دیگه که فکرمیکنم خیلی سخت باشه ازپوشک گرفتنت باشه ولی ماشالله ماشاالله

خیلی باهوشی تا یکاری بگم سریع یادمیگیری انشالله هردوتاش براحتی بگذره وزیاد اذیت نشی ومامانی و هم

اذیت نکنی وخوشگل مامانی.

یه خبرخیلی خوبی دارم برات خاله مریم بعداز5سال وخاله فاطمه ات بعد از 12سال هردو باردارهستند خاله

مریم5ماهشه وخاله فاطمه تازه1ماه ونیم هست انشالله هردو صحیح وسالم بارشونوزمین بگذارند.چون قبلا

هرکدوم دوسه تاسقط داشتند انشالله بحق همین سال جدید وبهار فاطمی سال خوبی برای خاله هات باشه

وامید هیچکدوم ناامیدنشه.الهی آمین.آرام

درضمن الان که دارم این پستو مینویسم شب عیدهستش تو خوابیدی وبابایی هم پای تلویزیون هستش

توانشالله امسال دومین عیدی هست که درکنارماهستی انشالله صحیح وسالم صدساله شی جیگری.

23ماهگی شماهم مقارن شد باسال جدید تو این سال جدید برای همه آرزوی سلامتی وتندرستی دارم

وهمچنین شفای مریضارو ازخدامیخوام وازخدامیخوام هرکسی تواین کره خاکی آرزوی داشتن یه دونه بچه رو

داره  خداوند باصلاح ومصلحت خودش حاجت رواشون کنه انشاالله.

                          عـــــــــــــیـــــــــدتــــــــــــــــ مــــــــــبـــــــــــارکــــــــــــــ عــــــــــزیـــــــــــــزم

عکسای بیست وسه ماهگی گل پسر

          ماشاء اللّه لا حول و لا قوة الا بالله العلي العظيم.

این دوتا عکسو روز عید خونه مامانبزرگ تو حیاط گرفتیم.شما وپسر عموت احمدرضا

اونم که جلیغه سفید پوشیده پسر عمه ات امیرحسین هستش.

این عکس هم روز عید خونه خاله فاطمه گرفتیم.

این عکس دوم نوروز خونه اون یکی مامانبزرگت گرفتیم.

اینم عکس دخترعموهات که دوقلوهسن زهرا وزینب خانم

این یکی هم عکس زهرا وامیرحسین بچه های عمه ات

اینجا هم که شما به قول خودت سوار دیدشدی وداری میری خونه مامانبزرگ.


پسندها (1)

نظرات (1)

فرزانه
2 فروردین 94 15:41
مامان محمد هادی عزیز هر کاری کردم تو سایت نی نی وبلاگ نتونستم بهت پاسخ بدم اومدم اینجا برات بنویسم ببین عزیزم اول باید بری تو سایتی مثل آپارات عضو بشی بعد حجم کلیپت رو به اندازه ای که اجازه میده کم کنی و تو سایت آپارات بزاری و آدرسش رو کپی کنی تو وبت و از این طریق ثبتش کنی موفق باشی