آقامحمدهادیآقامحمدهادی، تا این لحظه: 11 سال و 15 روز سن داره
کلبه عشقمونکلبه عشقمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

عزیزترین هدیه خداوند

گفتن راز بودنت

1393/5/2 16:24
130 بازدید
اشتراک گذاری

میوه دلم اول ازهمه باید بگم که ماه 4که بودم یه حالت حباب تودلم حس میکردم که اینطرف واونطرف میرفت وااااای فسقل من این تو بودی که تکون تکون میخوردی  قربونت برم

الهی.ماه 3وقتیکه رفتم پیش دکترخانم دکتر بهم گفت که هرماه باید بیای برای معاینه واطلاع از احوالات خودت ونی نی منم مرتب هرماه همراه بابایی میرفتم تا اینکه دیگه با

بابایی تصمیم گرفتیم بودنت روبه همه بگیم اول من به مامان بزرگ اشرفت وبابابزرگ امیرت گفتم بعدش هم بابایی به عمو جواد ومامان بزرگ وبابابزرگت گفت وای وقتی فهمیدن

همه کلی ذوق کردن بیشترازهمه بخاطر اینکه 5ماه بود ونگفته بودیم تعجب کرده بودن هرکسی درمورد یه چیزی سوال میکرد یکی اسمت یکی جنست یکی سالم بودنت خلاصه

یه اوضاعی بود خودت که بودی وشنیدی حتما گلکم.

 

                                                 

پسندها (1)

نظرات (0)