آقامحمدهادیآقامحمدهادی، تا این لحظه: 11 سال و 12 روز سن داره
کلبه عشقمونکلبه عشقمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

عزیزترین هدیه خداوند

یکدونه من ســه ســالــه شــد خــدایـــاشـــکــرت

1395/1/21 22:52
203 بازدید
اشتراک گذاری

ماشاءالله ماشاءالله پسرم سه ساله شد وای چقدر زود گذشت وقتی یاد لحظه زایمان میافتم میبینم مثل برق وباد  

گذشت بازم خدایاشکرت که بخوبی وسلامتی سپری شد شیطون کوچولوی مامان.محبت

امسال هم برای تولدت یه جشن کوچیک وخودمونی گرفتیم مامانبزرگ وبابابزرگ که رفتن مشهد البته با مامانبزرگ 

وبابابزرگ مامانی رفتن هر4نفر.انشاالله سالم وسلامت برگردن.آرام

امسال تصمیم گرفتم کیک تولدت رو خودم درست کنم با کمترین امکاناتی که داشتم یه کیک کوچیک درست کردم  

تعداد مهمونا هم زیادنبود یه 15 نفری بودیم.خداروشکرهمه چیزخوب بود واین روز عزیز هم دور هم جمع بودیم وشادی

کردیم.محبت

عکسهای تولد سه سالگی یکدونه مامان وبابا: ماشاء اللّه لا حول و لا قوة الا بالله العلي العظيم.

کیک تولدت هم خودم درست کردم شرمنده اگه خوب نشدهخجالت

قربون خنده ونگاهت بره مامانی عکس صبح روز تولدت.محبت

اینم تبریک نی نی وبلاگی.ممنون نی نی وبلاگ

پسندها (1)

نظرات (0)