آقامحمدهادیآقامحمدهادی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
کلبه عشقمونکلبه عشقمون، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

عزیزترین هدیه خداوند

یلدای۹۶

1397/2/9 23:31
220 بازدید
اشتراک گذاری



 

بازم اول زمستون وشب یلداشد

من شب یلدا وکنار خانواده بودن روخیلی دوست دارم.

شب یلدا مابه خونه دوتا پدربزرگهات میریم

من دوتاظرف ژله درست کرده بودم

اپل یکی روبردیم خونه پدربزرگ سیداحمد کنارهم خوردیم وخیلی هم دوست داشتن بعدشم رفتیم خونه پدربزرگ امیرکه قراربود همه اونجا جمع بشیم خاله فاطمه دوتاکیک پخته بودمنم ژله درست کرده بودم  باهندونه وآجیل و....که مامان بزرگ داشت یه سفره خوشرنگ‌ وبزرگ پهن کردیم وتامیتونستیم از خوراکی ها خوردیم وخوش گذروندیم.

اون شب بهمون خیلی خوش گذشت چون کنارخانواده گفتیم وخندیدیم وخوردیم

البته اصلش پدرومادر بودن که خدا سایه شونو ازسرمون کم نکنه.

عکسهاشو هم در ادامه میزارم


 

 













 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)